June 27, 2024, 11:36:17 PM

1,531,274 Posts in 46,729 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.


If Boyah were a country...

Started by musica.cards, November 24, 2010, 09:12:22 PM

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

musica.cards

Who would be in what position? What kind of government would we have. Better yet, what would be called? Boyahtva? Boyahland?
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Mando Pandango

We would be called Boyah and we would be a buttsexarchy.
Quote from: Magyarorszag on August 22, 2018, 10:27:46 PMjesus absolute shitdicking christ, nu-boyah

musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

burzumfan420

i would be down where do i sign up

Kalahari Inkantation

somali pirate boyah would be our great leader giggle;

rdl

i would be the thief with a heart of gold THE POWER OF GOD

everyone hates me for stealing their shit, but i have a heart of gold THE POWER OF GOD

ME##

i would lead the opposition party goodjob;

FAMY2

I would be Queen but we all know Tyler would be better at it.    girl;

Andria

Quote from: FAMY2 on November 25, 2010, 01:35:34 PM
I would be Queen but we all know Tyler would be better at it.    girl;

umm excuse me! look at my user title tyvm


Thyme


Placebo Headwound

Quote from: XLR on November 24, 2010, 11:10:15 PM
i would be the thief with a heart of gold THE POWER OF GOD

everyone hates me for stealing their shit, but i have a heart of gold THE POWER OF GOD
Then what am I supposed to be? akudood;

rdl


ME##


Thyme

Quote from: Mercowskey, Liza on November 25, 2010, 03:29:31 PM
Yes.


LET THE PEOPLE VOTE ON THE LYNN TREATY.


Do you agree that The Chat Thread should become sovereign after having made a formal offer to Boyah for a new economic and political partnership within the scope of the bill respecting the future of The Chat Thread and of the agreement signed on November 26th, 2010?

ME##

Quote from: Thyme on November 25, 2010, 04:31:47 PM
Do you agree that The Chat Thread should become sovereign after having made a formal offer to Boyah for a new economic and political partnership within the scope of the bill respecting the future of The Chat Thread and of the agreement signed on November 26th, 2010?


Yes.
[spoiler]Vive le thread de bavardage libre ! [/spoiler]

Go Up