November 19, 2024, 03:13:41 PM

1,531,350 Posts in 46,734 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.

Boyah Movie night XXIV: My Neighbour Totoro Sunday 21:30 EDT

Started by Commander Fuckass, April 23, 2011, 11:39:08 PM

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hiro

Quote from: Thyme on April 24, 2011, 11:00:16 PM

that was what I suspected
and fuck fuck no fuck no ew ew ew that was on tv the other day and I was legitimately confused as to why they were playing it on tv

musica.cards

Quote from: Ashitaka on April 24, 2011, 11:03:10 PM
that was what I suspected
and fuck fuck no fuck no ew ew ew that was on tv the other day and I was legitimately confused as to why they were playing it on tv

would you rather I nominate Passion of the Christ?
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Commander Fuckass

Quote from: _you_ on April 24, 2011, 11:08:19 PM
that would be 1/4th better than Black Knight
http://psnprofiles.com/TheMaysian][/URL]3DS Friend Code: 5086-5790-7151

Thyme

Quote from: _you_ on April 24, 2011, 11:08:19 PM

...yes

In fact, you should have suggested that last week since it would have been Easter-themed~

But seriously, that one would have more Boyah Movie Night potential than Black Knight, with the chat and everything.

musica.cards

Quote from: Kiba on April 24, 2011, 11:09:17 PM
that would be 1/4th better than Black Knight

it's not like we're ever gonna watch any of my nominations doodthing;

I'm just nominating that to be ironic.
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Commander Fuckass

Quote from: _you_ on April 24, 2011, 11:10:48 PM
it's not like we're ever gonna watch any of my nominations doodthing;

I'm just nominating that to be ironic.
well if you nominated something good for once
http://psnprofiles.com/TheMaysian][/URL]3DS Friend Code: 5086-5790-7151

musica.cards

Quote from: Thyme on April 24, 2011, 11:10:34 PM
...yes

In fact, you should have suggested that last week since it would have been Easter-themed~

But seriously, that one would have more Boyah Movie Night potential than Black Knight, with the chat and everything.

I wanted to nominated Jesus Christ Superstar for Easter, but I forgot that this weekend was Easter weekend akudood;

Quote from: Kiba on April 24, 2011, 11:11:55 PM
well if you nominated something good for once

why do we have to watch goods movies? bad movies are easier to make fun of powerofone;

Samus Aran

not all boyagers are created equal

we don't JUST like riffing on bad movies - we actually like seeing genuinely good cinema, too. in fact we seem to prefer the latter most of the time, and we riff on good things too anyway.

musica.cards

Quote from: Kenstar on April 24, 2011, 11:22:25 PM
not all boyagers are created equal

not all boyagers attend movie night akudood;

Quote from: Kenstar on April 24, 2011, 11:22:25 PM
we don't JUST like riffing on bad movies - we actually like seeing genuinely good cinema, too. in fact we seem to prefer the latter most of the time, and we riff on good things too anyway.

good point  doodthing;

edit: and I do officially change my nomination for Passion of the Christ.

[REDACTED]

I do not have HIV/AIDS.

Nyerp

ME##

Quote from: Yusuke on April 29, 2011, 08:44:44 AM
david only 1 member here can read that dittodood;

My Neighbo[u]r Totoro. dittodood;

also why is boyah being slower than balls my god

Nyerp

Quote from: Kotomaru on April 29, 2011, 08:58:41 AM
My Neighbo[u]r Totoro. dittodood;

also why is boyah being slower than balls my god