November 19, 2024, 03:19:46 PM

1,531,350 Posts in 46,734 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.

Boyah Movie night XXIV: My Neighbour Totoro Sunday 21:30 EDT

Started by Commander Fuckass, April 23, 2011, 11:39:08 PM

previous topic - next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Commander Fuckass

You guys know the drill, nominate a movie.
Nominations end Tuesday morning

Nominations:
Batman Begins
Digimon
My Neighbor Totoro
My Left Foot
Fritz the Cat
Easy A
Machete
After Last Season
Rear Window
Black Knight           wait really?
Twin Peaks: Fire Walk with Me
http://psnprofiles.com/TheMaysian][/URL]3DS Friend Code: 5086-5790-7151

Commander Fuckass

http://psnprofiles.com/TheMaysian][/URL]3DS Friend Code: 5086-5790-7151

Thyme

Nyerp

ME##

YPrrrr

Andria

Wrench

musica.cards

That movie about that one black football guy (or something) who somehow went into medieval times, and the commercial included a scene where some white guy was saying "do you mock me?" and the black guy was mocking him, saying the same thing.
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Hiro

Samus Aran

Quote from: _you_ on April 24, 2011, 06:44:56 PM
That movie about that one black football guy (or something) who somehow went into medieval times, and the commercial included a scene where some white guy was saying "do you mock me?" and the black guy was mocking him, saying the same thing.

GREAT SUGGESTION THANKS

anyway, i feel like watching some classic goodness. how about a hitchcock film? i'm thinking...Rear Window.

musica.cards

Quote from: Kenstar on April 24, 2011, 09:44:13 PM
GREAT SUGGESTION THANKS

If you don't know which movie I was talking about, you should have just said so akudood;
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

ME##

Quote from: _you_ on April 24, 2011, 10:42:37 PM
If you don't know which movie I was talking about, you should have just said so akudood;

nobody knows what movie you're talking about goonish

Thyme

Go Up