January 19, 2025, 06:16:21 AM

1,531,386 Posts in 46,736 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.

My mom told me that some kid got arrested

Started by heltar, April 23, 2007, 04:48:17 PM

previous topic - next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

heltar

musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

musica.cards

The artist formally known

Quote from: helter skelter on April 23, 2007, 04:48:17 PM
For IMing some guy and saying "I'm going to go vt on you if you don't leave my gf alone"

and an hour later police appear at my fucking door for posting suicide; on nsider :(

hey, at least i didn't get banned. they cared so much about me to call the police but not ban :D
I'M GOING VT ON YOU IF SOMEONE DOESN'T GIVE ME A MEW ON D/P

Daddy

Mettalik

Back in freshmen year I said "I'm sorry it had to end like this, goodbye" on NSider. The next day the cops went to my house, and I had to see the officer at school. He checked me for cuts and such. Then the next day I had to see the school psychologist and she talked to me, I never did go back though.  giggle;

me003

LOL. That's insane, I would have never thought nsider did that shit. I'm glad you're different boyah.
Quote from: reefer on November 29, 2007, 11:32:08 PM
No offense to her but she kinda doesn't know crap about shit

Placebo Headwound

Quote from: Mettalik on December 11, 2008, 11:36:30 PM
Back in freshmen year I said "I'm sorry it had to end like this, goodbye" on NSider. The next day the cops went to my house, and I had to see the officer at school. He checked me for cuts and such. Then the next day I had to see the school psychologist and she talked to me, I never did go back though.  giggle;
Seriously?

That's hilarious.

superclucky

This is why you never tell anyone anything so they'll won't foil your plans.  madood;
kewns are smelly

Terran SCV

This was a big necropost.

Wow, that's sort of scary to have policemen knock on your door in the morning and get checked. I'd be scarred for life if that happened to me.  O_0
$~ find /home -user You
     ./base

$~ su You

$~ pidof d00dz
     1337

$~ kill 1337

heltar

Go Up