Boyah Picture Night goes back to the days when Hawaii wasn't a state tomorrow

Started by ME##, August 07, 2011, 07:41:54 PM

previous topic - next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kalahari Inkantation

eraserhead

Quote from: _you_ on August 07, 2011, 08:15:12 PM
(unless someone can convince me to change my nomination to something else).

No Country for Dead Men? hocuspocus;

musica.cards

Quote from: Tectrika on August 07, 2011, 09:02:21 PM
No Country for Dead Men? hocuspocus;

That's really starting to get old baddood;

[spoiler]Than again, newer jokes seem to get old pretty quickly as well.[/spoiler]
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Nyerp

Quote from: _you_ on August 07, 2011, 09:04:23 PM
That's really starting to get old baddood;

[spoiler]Than again, newer jokes seem to get old pretty quickly as well.[/spoiler]

maybe you're just getting old baddood;

musica.cards

Quote from: Nyerp on August 07, 2011, 09:43:57 PM
maybe you're just getting old baddood;

Damn kids with their iPhones. Back in my day, we listened to our music with CD players, played vidya games on our Nintendo, and used our telephones to make calls argh;
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Mando Pandango

Quote from: Magyarorszag on August 22, 2018, 10:27:46 PMjesus absolute shitdicking christ, nu-boyah

Commander Fuckass

Quote from: _you_ on August 07, 2011, 09:46:07 PM
Damn kids with their iPhones. Back in my day, we listened to our music with CD players, played vidya games on our Nintendo, and used our telephones to make calls argh;
nominate The Thing
http://psnprofiles.com/TheMaysian][/URL]3DS Friend Code: 5086-5790-7151

musica.cards

Quote from: Kefka on August 07, 2011, 10:34:26 PM
nominate The Thing

I'm sure it's a good film, but if MoP doesn't nominate Brazil, I guess I will (and change my nomination accordingly).

Mando Pandango

Quote from: _you_ on August 07, 2011, 11:46:01 PM
I'm sure it's a good film, but if MoP doesn't nominate Brazil, I guess I will (and change my nomination accordingly).
I already nominated Hard Ticket to Hawaii

Brazil is legitimately great from what I hear of it. wrench;
Quote from: Magyarorszag on August 22, 2018, 10:27:46 PMjesus absolute shitdicking christ, nu-boyah

Commander Fuckass

Quote from: _you_ on August 07, 2011, 11:46:01 PM
he has already nominated Hard Ticket to Hawaii
http://psnprofiles.com/TheMaysian][/URL]3DS Friend Code: 5086-5790-7151

musica.cards

Quote from: Man of Popcikle on August 08, 2011, 12:04:06 AM
I already nominated Hard Ticket to Hawaii

Did you? befuddlement

Brazil is legitimately great from what I hear of it. wrench;

Well it rates better than No Country for Old Men on Rottentomatoes, and that has a score of 95% wrench;

Mando Pandango

Quote from: _you_ on August 08, 2011, 12:09:04 AM
Did you? befuddlement
Well it rates better than No Country for Old Men on Rottentomatoes, and that has a score of 95% wrench;
Yeah, Brazil got a 98% because one asshole decided he didn't like it. Who is this asshole I'm gonna give him a piece of my--

[spoiler]Roger Ebert[/spoiler]

...oh.

[spoiler]Jerk.[/spoiler]

musica.cards

Quote from: Man of Popcikle on August 08, 2011, 12:15:03 AM
Yeah, Brazil got a 98% because one asshole decided he didn't like it. Who is this asshole I'm gonna give him a piece of my--

[spoiler]Roger Ebert[/spoiler]

...oh.

[spoiler]Jerk.[/spoiler]

lel

As long as we watch a movie with at least a 90% rating, that should be good.

Nyerp

isn't it about time for a poll goonish

musica.cards

Go Up