November 17, 2024, 09:38:54 AM

1,531,348 Posts in 46,734 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.

.

Started by Snowy, August 04, 2011, 04:49:55 PM

previous topic - next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Go Down

Hippopo

Quote from: Darth Wawi on August 04, 2011, 05:28:33 PM
hippo said it last!!
I sure did, and it was AWESOME

Also, Snowy don't your real life friends joke around with you?  It's how most guys interact I thought.   confuseddood;

We don't really mean it.

Hippopo

Quote from: Snowy Deluxe on August 04, 2011, 06:27:30 PM
They do, but they don't mock me. doodthing;
We mock you?

lol

No.  We use that post because it is funny.  We realize it was made out of rage which makes it even better.  We aren't making fun of you directly.

Hippopo

Quote from: Snowy Deluxe on August 04, 2011, 06:30:13 PM
doodthing;
girl;

You take things too personally, Snowy.  Especially on the internet.

musica.cards

Hey fuck you asshole. You've been nothing but a cunt to me since I started posting here and I'm fucking tired of it. Go fucking hang yourself or something and rid the world of your fucking presense.
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Mando Pandango

Quote from: _you_ on August 04, 2011, 06:37:15 PM
Hey fuck you asshole. You've been nothing but a cunt to me since I started posting here and I'm fucking tired of it. Go fucking hang yourself or something and rid the world of your fucking presense.
not the time bro
Quote from: Magyarorszag on August 22, 2018, 10:27:46 PMjesus absolute shitdicking christ, nu-boyah

wawi

Hippopo

musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

wawi

Quote from: Hippopo on August 04, 2011, 06:40:58 PM
ill b heartbroken 4evr

u realize that right?

we're making a stand hippo i must

musica.cards

Boogus Epirus Aurelius

People throw gravel and stuff at me all the time because I'm white and I just laugh it off.

Hippopo

Quote from: Darth Wawi on August 04, 2011, 06:42:01 PM
we're making a stand hippo i must
yeah but u r going against me

i stand on the side of doodthing and boyah

wawi

Quote from: Hippopo on August 04, 2011, 06:47:40 PM
yeah but u r going against me

i stand on the side of doodthing and boyah

i am boyah

Hippopo

Go Up