November 15, 2024, 03:35:12 PM

1,531,348 Posts in 46,734 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.

A plan to get anyone's Photobucket account info

Started by One Man Freak Show, May 18, 2007, 12:48:23 PM

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

One Man Freak Show

Make a FreeWebs site using the source code of the main Photobucket page. Add the form info e-mailer to the page. Host it on a domain site. Then, think of a way to get people to believe that they need to log-in there. It may only work on stupid people, which means that we should be able to pwn Konoha pretty good.

SBKT

Quote from: ONEMANFREAKSHOW on May 18, 2007, 12:48:23 PM
Make a FreeWebs site using the source code of the main Photobucket page. Add the form info e-mailer to the page. Host it on a domain site. Then, think of a way to get people to believe that they need to log-in there. It may only work on stupid people, which means that we should be able to pwn Konoha pretty good.
HAW, NOW I KNOW YOUR EVIL PLAN! Now it will never work. OF course, it would never woork in the first place. It's probably a bad idea to publish such a plan at all, but if you want, we can hack the freewebs site for a shitty Kirby based MMO.

Ricky

Freewebs is a sign of shittyness, even Kono knows that pretty well.

Me and Bassir had a very nice website put up professionally to email me the inputted password, but I've lost all the files.

musica.cards

Quote from: Ricky on May 18, 2007, 12:51:44 PM
Freewebs is a sign of shittyness, even Kono knows that pretty well.

Me and Bassir had a very nice website put up professionally to email me the inputted password, but I've lost all the files.

If I get the password first, I can just simply give it to you (I may have a good thign going on, but something tells me that he's banned again).
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

heltar

If people on myspace fall for it...people here will.

musica.cards

Quote from: helter skelter on May 18, 2007, 06:29:41 PM

Again, I am in the process of getting Konohashinobi's password, Photobucket, right? Or do we also want his Nsider password?
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

One Man Freak Show

Quote from: helter skelter on May 18, 2007, 06:29:41 PM

... And they did. spam;

Like I said though, we wouldn't link it directly from FreeWebs. No one's that stupid. I'm not sure how we'd do it though. I tested my MySpace one out on myself and it works like a charm. The only problem is that you can only get about ten of each form e-mails each day.

Ricky

Quote from: some_person on May 18, 2007, 03:37:46 PM
If I get the password first, I can just simply give it to you (I may have a good thign going on, but something tells me that he's banned again).
No, if I ever got anyone's password I'd just forward it to someone else.

musica.cards

Quote from: Ricky on May 19, 2007, 04:16:52 AM
Quote from: some_person on May 18, 2007, 03:37:46 PM
No, if I ever got anyone's password I'd just forward it to someone else.

Forward it to who? Anyways, is Photobucket the only password we need, ro do we want Nsider also?

Go Up