January 10, 2025, 03:52:20 PM

1,531,383 Posts in 46,736 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.

Dexter's lab

Started by FULL_METAL_RYDER2, January 03, 2008, 04:34:19 PM

previous topic - next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Himu

Quote from: some_person on January 03, 2008, 07:32:36 PM
Go look at yourself in the mirror.
Are you saying JMV is similar to Dexter?

musica.cards

Quote from: Dahlia on January 03, 2008, 07:34:17 PM
Are you saying JMV is similar to Dexter?

No, I am saying that JMV is similar to Mandark.
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

greg400

Quote from: some_person on January 03, 2008, 07:35:55 PM
No, I am saying that JMV is similar to Mandark.
Oh god, Mandarks laugh was so fukken annoying.

I still remember that episode where Dexter was battling him in Tokyo in a giant robot. God those were good times. :|

Daddy

musica.cards

Daddy

Quote from: some_person on January 03, 2008, 07:40:22 PM
You almost do.
No i don't. psyduck;

thats like saying a person with a bowl cut almost has a mohawk.

Albel The Wicked

Quote from: JMV290 on January 03, 2008, 07:41:12 PM
No i don't. psyduck;

thats like saying a person with a bowl cut almost has a mohawk.
I know its hard to take in but its true, your hair does look like mandarks. gonk;

Himu

Quote from: culoooooo on January 03, 2008, 07:42:46 PM
I know its hard to take in but its true, your hair does look like mandarks. gonk;
Um no it doesnt.  The only similarity is that they're both tall. :|

Daddy

Quote from: culoooooo on January 03, 2008, 07:42:46 PM
Have you seen the show?

the picture is also kind of old. i don't feel like taking another picture right now so my hair is a bit longer than that.  notice how my hair actually goes BELOW my ears.

i also look like mario cuz my hair is same color rite

Samus Aran

JMV's hair isn't a bowl cut. If it was, it'd be straight all around (or at least mostly, like Mandark's.)

Think the old Beatles style.

Albel The Wicked

Quote from: JMV290 on January 03, 2008, 07:52:12 PM
Have you seen the show?

the picture is also kind of old. i don't feel like taking another picture right now so my hair is a bit longer than that.  notice how my hair actually goes BELOW my ears.

It looks very bowl cut in the front but whatever if you really believe it doesn look bowl cut then its fine.

musica.cards

Quote from: JMV290 on January 03, 2008, 07:52:12 PM
Have you seen the show?

You still remind me of Mandark.

Garahe

Quote from: Dahlia on January 03, 2008, 05:49:52 PM
Wikipedia said he is 8, and Deedee is 11.

Never, EVER trust Wikipedia. EVery time you trust Wikipedia, a regular human being is destroyed and replaced by a furry bastard.
HOLY COW I'M TOTALLY GOING SO FAST-AW FUCK

ncba93ivyase

Oh god, if you look closely, JMV even has the little 'M' in his hair.

Give that nigga some glasses, and he'd be a dumber Mandark.

Quote from: ncba93ivyase on June 18, 2014, 07:58:34 PMthis isa great post i will use it in my sig

Go Up