November 17, 2024, 11:27:44 AM

1,531,348 Posts in 46,734 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.

ITT talk like another user PART TWO

Started by Samus Aran, August 02, 2007, 06:40:55 PM

previous topic - next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Placebo Headwound

Quote from: Kaz on August 02, 2007, 08:21:48 PM
Kaz: LED ZEPPELIN LED ZEPPELIN LED ZEPPELIN

Chelzey: THE EAGLES THE EAGLES THE EAGLES
Steal: OPETH OPETH OPETH
Lawlz: IRON MAIDEN IRON MAIDEN IRON MAIDEN
Lozal: MY CHEMICAL ROMANCE MY CHEMICAL ROMANCE MY CHEMICAL ROMANCE
Wrenchninja: GREEN DAY GREEN DAY GREEN DAY

Zack777

Quote from: Thief888 on August 02, 2007, 08:30:21 PM
Steal: OPETH OPETH OPETH
Lawlz: IRON MAIDEN IRON MAIDEN IRON MAIDEN
Lozal: MY CHEMICAL ROMANCE MY CHEMICAL ROMANCE MY CHEMICAL ROMANCE
Wrenchninja: GREEN DAY GREEN DAY GREEN DAY

Zack777:  PPC PPC PPC

Placebo Headwound

Samus Aran

musica.cards

August 02, 2007, 10:05:01 PM #64 Last Edit: August 02, 2007, 10:10:42 PM by some_person
Quote from: Kaz on August 02, 2007, 06:40:55 PM
some_person: are you sure i thought maybe (or at least that's what i was told) and um yes i really like parentheses (i use them a lot but i'm not sure why (seriously))

Oh wait..... Other users? v; Ummmm...... Errrr (let's see........ (Ummmmm.........)).........

Quote from: Title on August 02, 2007, 07:00:39 PM
Zack777:
Hi Danny, <fake british accent> NO ONE CAIIIHHHHS ABOUT ME</fake british accent> ANYMORE. <american accent>NO ONE CARES</american accent>

His accent is fake? gonk;
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Placebo Headwound

Still no one can get a decent thing I would say. spam;

Reverse Psychology

some_person: why do you always pick on me? v; (its not like I do anything wrong) v;

Zack777: I Have very Good grammer because i have SPell check Now oh and my 22 inch iMac is at my other house

musica.cards

Quote from: Grant on August 02, 2007, 10:08:52 PM
some_person: why do you always pick on me? v; (its not like I do anything wrong) v;

Kaz's make more sense (when did I say that?) psyduck;
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Placebo Headwound

Quote from: some_person on August 02, 2007, 10:10:35 PM
Kaz's make more sense (when did I say that?) psyduck;
You just proved right all the things people have said about you so far. y;

musica.cards

Quote from: Thief888 on August 02, 2007, 10:11:53 PM
You just proved right all the things people have said about you so far. y;

That doesn't answer my question, when did I ask "why do you alway pick on me?"? BTW, what have people been saying about me (because being a retard, I'm up on that)?

Placebo Headwound

Quote from: some_person on August 02, 2007, 10:14:51 PM
That doesn't answer my question, when did I ask "why do you alway pick on me?"? BTW, what have people been saying about me (because being a retar, I'm up on that)?
The parenthesis's, my good sir.

the parenthesis's.

musica.cards

Kalahari Inkantation

Title: o tectrom ily wub;
o w8 srry iimma ch33tin on u srry lol

Kalahari Inkantation

Quote from: Bassir C. on August 02, 2007, 07:23:59 PM
Why are people mixing up admins? First, someone thinks I had the dog with glasses avatar, and now this?

o yea taht was me

Title27GT

Go Up