August 21, 2018, 11:46:45 AM

1,526,541 Posts in 45,774 Topics by 1,031 Members
› View the most recent posts on the forum.


Dirty Projectors

Started by Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo, July 01, 2009, 06:03:34 PM

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo

their new songs suck dick

Detective Spatchcock


Samus Aran


Detective Spatchcock

so long after 2007 too. smh

Hiro

i heard one new song and thought it was alright

C.Mongler

maybe its about time someone cleaned the projectors dont ya think

Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo

the newest song is pretty cool. dunno if i will pick this album up tho

ADX

Quote from: ADX on July 11, 2009, 02:40:56 AM
It's not horrible, but it's nothing special either.

Maybe it's an acquired taste, I dunno, but I'd never listen to them.
wtf ive never even heard of the dirty projectors

Samus Aran

rdx confirmed for fake hipster

Detective Spatchcock

Quote from: Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo on January 18, 2017, 02:43:21 PM
the newest song is pretty cool. dunno if i will pick this album up tho
it's getting good reviews but i'm almost certain i will disagree so idk

Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo

Quote from: Pop"icl...!Pop"icl...!Pop"icl...! on February 24, 2017, 04:58:31 PM
Quote from: Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo on January 18, 2017, 02:43:21 PM
the newest song is pretty cool. dunno if i will pick this album up tho
it's getting good reviews but i'm almost certain i will disagree so idk
same. im not into this "new R&B" sound longstreth is fooling around with

also when i heard the first single i thought his rap sounded like kanyes and turns out he worked with one of kanyes writers. i also think his rapping is really cringey

Hiro

listening to some of it today, it's p. decent so far *shrug*

Go Up