September 29, 2024, 09:28:56 PM

1,531,325 Posts in 46,731 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.


I got Rick Roll'd yesterday at Von's

Started by musica.cards, July 22, 2007, 05:29:34 AM

previous topic - next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

musica.cards

I didn't think Von's had that song in it's playlist gonk;
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Eru_Roraito

Will eat for food.

musica.cards

Quote from: Eru_Roraito on July 22, 2007, 05:36:16 AM
Fuckin lucky.

Agreed, however, I don't like my grocery stores singing love songs to me gonk;
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Eru_Roraito

Quote from: some_person on July 22, 2007, 05:40:15 AM
Agreed, however, I don't like my grocery stores singing love songs to me gonk;
I wish my grocery store would sing love sings to me. :(
Will eat for food.

musica.cards

Quote from: Eru_Roraito on July 22, 2007, 05:44:15 AM
I wish my grocery store would sing love sings to me. :(

I dun want to know what it did 2 mah f00dz gonk;
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Pancake Paraphernalia

i wish i got rickroll'd at Vons. :(

did you dance? caterpie;
number stations

Samus Aran

It's not getting Rickroll'd if you hear the song, dumbass.

ncba93ivyase

Quote from: Kaz on July 22, 2007, 11:22:10 AM
It's not getting Rickroll'd if you hear the song, dumbass.
Everyone calls Never Gonna Give you Up "Rickroll" now. It's sad. emo;

It's like how every kid and parent calls clownfish "Nemo," and it makes me want to rip my hair out. I screamed at some retards at the Chattanooga aquarium a few weeks back for that. spam;

Quote from: ncba93ivyase on June 18, 2014, 07:58:34 PMthis isa great post i will use it in my sig

Samus Aran

Quote from: Lawlz on July 22, 2007, 12:35:21 PM
Everyone calls Never Gonna Give you Up "Rickroll" now. It's sad. emo;

It's like how every kid and parent calls clownfish "Nemo," and it makes me want to rip my hair out. I screamed at some retards at the Chattanooga aquarium a few weeks back for that. spam;


Not to mention everyone calls regal tangs "Dory." emo;

YPrrrr


Samus Aran


YPrrrr

Quote from: Kaz on July 22, 2007, 01:32:05 PM
Hello, this is the internet. You must be new here.
Why do you think I'm asking? psyduck;

[REDACTED]

I do not have HIV/AIDS.

musica.cards

Quote from: DecembeR on July 22, 2007, 08:12:30 AM
i wish i got rickroll'd at Vons. :(

did you dance? caterpie;


I was supposed to dance? gonk;


Quote from: Kaz on July 22, 2007, 11:22:10 AM
It's not getting Rickroll'd if you hear the song, dumbass.

It isn't? flower;
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Samus Aran

Quote from: some_person on July 23, 2007, 01:57:24 PM
It isn't? flower;


No. Getting rickroll'd specifically means being fooled into viewing the music video of "Never Gonna Give You Up" at Youtube.

Go Up