September 22, 2024, 01:37:56 PM

1,531,320 Posts in 46,731 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.


Why is everyone a mod/admin?

Started by musica.cards, April 26, 2007, 08:16:03 PM

previous topic - next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

musica.cards

Quote from: Genius on April 26, 2007, 08:23:42 PM
Quote from: GCD333 on April 26, 2007, 08:22:18 PM

As cool as it seems to post in locked threads, I agree with this here comment. I feel we should all be set back to the way it was.


BAN GCD.

I wanna ban GCD y;
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

The Oggmonster

Quote from: some_person on April 26, 2007, 08:26:43 PM
I see what you did thar.

But I don't have control of that, one of the (real) admins gave him the dipshit rank.
"And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee. "

musica.cards

Quote from: The Oggmonster on April 26, 2007, 08:28:00 PM
Quote from: some_person on April 26, 2007, 08:26:43 PM
I see what you did thar.

But I don't have control of that, one of the (real) admins gave him the dipshit rank.

I thought you were an admin v;
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

anus

Quote from: some_person on April 26, 2007, 08:27:52 PM
Quote from: Genius on April 26, 2007, 08:23:42 PM
Quote from: GCD333 on April 26, 2007, 08:22:18 PM

As cool as it seems to post in locked threads, I agree with this here comment. I feel we should all be set back to the way it was.


BAN GCD.

I wanna ban GCD y;

I want to rape you, but I'm not sayin' anything. j;
dicks

LCK

Quote from: some_person on April 26, 2007, 08:29:11 PM
Quote from: The Oggmonster on April 26, 2007, 08:28:00 PM
Quote from: some_person on April 26, 2007, 08:26:43 PM
I see what you did thar.

But I don't have control of that, one of the (real) admins gave him the dipshit rank.

I thought you were an admin v;
Take note of the "Moderator" rank under his name.

The Oggmonster

"And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee. "

musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Genius



LCK


The Oggmonster

"And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee. "

Placebo Headwound


Zack777


Silverhawk79

This is completely idiotic.
It's not even funny. psyduck;

Go Up