November 29, 2022, 07:16:57 AM

1,540,088 Posts in 46,500 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.


Do Boyagers Sing????

Started by 6M69I69B9, July 29, 2021, 04:57:46 PM

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

6M69I69B9

July 29, 2021, 04:57:46 PM Last Edit: July 29, 2021, 11:57:36 PM by 6M69I69B9
ok so i can kinda pull off paul mccartney (kinda hard tbh, but I was known to pull off strawberry fields and yesterday in the past really good) and bruno mars (mostly just lower pitched/casual singing (kinda like in 'wake up in the sky') for now, but idk i need a 3rd party to confirm rather than me listening to myself in 1st person lollll)

been always wanting to sing but never had a true outlet
off topic but sometimes i'd practice VA'ing in my spare time lol

i could do a demo roll or smth if someone's interested lmao but i havent had a true dedicated session to practice any singing so it could be a bit off, and hell, most of it is all from ear anyway, nothing rly professional
Quote from: Travis on April 03, 2015, 10:52:52 PM
gotta eat the booty like groceries


Quote from: Travis on March 01, 2018, 08:44:39 PM
Quote from: reefer on March 01, 2018, 06:15:08 PM
Technology and globalism go hand and hand. If you want to be on the forefront of technology then you gotta be global

the earth is flat you globecuck





Thyme


The Hand That Fisted Everyone

i fuckin love singing that shit is so fun. Got paid $20 at Karaoke to sing some Kanye West song in an applebees when i lived in GA.

Mando Pandango

Quote from: Magyarorszag on August 22, 2018, 10:27:46 PMjesus absolute shitdicking christ, nu-boyah

Samus Aran

i like singing, i have no idea if im any good at it

6M69I69B9

July 29, 2021, 11:58:31 PM #5 Last Edit: July 30, 2021, 12:03:33 AM by 6M69I69B9
im actually happy tht im not alone w/ this here
boyager collab WHEN

lmao

Quote from: The Hand That Fisted Everyone on July 29, 2021, 06:55:20 PMi fuckin love singing that shit is so fun. Got paid $20 at Karaoke to sing some Kanye West song in an applebees when i lived in GA.
based
also didnt know you lived at ga at one point shiettttt
Quote from: Travis on April 03, 2015, 10:52:52 PM
gotta eat the booty like groceries


Quote from: Travis on March 01, 2018, 08:44:39 PM
Quote from: reefer on March 01, 2018, 06:15:08 PM
Technology and globalism go hand and hand. If you want to be on the forefront of technology then you gotta be global

the earth is flat you globecuck





YPrrrr

I like to sing but I hate singing in front of an audience. I did like singing at church though idk why it just seemed less judgmental.

I can sing certain songs pretty well but others I'm pretty terrible at. For some reason I can nail the national anthem. No idea what my range is though. I usually end up singing intentionally goofy so if someone makes a comment I can just play it off

silvertone

paul doesnt sing strawberry fields

strongbad

i think i'd enjoy singing but i am pretty sure i will never get into it lol

Mando Pandango

Quote from: strongbad on October 01, 2021, 04:00:21 PMi think i'd enjoy singing but i am pretty sure i will never get into it lol
what's stopping you
Quote from: Magyarorszag on August 22, 2018, 10:27:46 PMjesus absolute shitdicking christ, nu-boyah

strongbad

Like 50 other hobbies that I have similar feelings towards

strongbad

Ive been thinking about picking up synths again now that I have a bit more disposable income and it would be cool to do some vocal stuff with that so idk maybe it'll happen

6M69I69B9

Quote from: Travis on April 03, 2015, 10:52:52 PM
gotta eat the booty like groceries


Quote from: Travis on March 01, 2018, 08:44:39 PM
Quote from: reefer on March 01, 2018, 06:15:08 PM
Technology and globalism go hand and hand. If you want to be on the forefront of technology then you gotta be global

the earth is flat you globecuck





The Hand That Fisted Everyone

Quote from: strongbad on October 01, 2021, 04:00:21 PMi think i'd enjoy singing but i am pretty sure i will never get into it lol
ing is like the most low effort hobby

come 2 portland and we'll do some karaoke

Go Up