June 24, 2024, 05:50:32 AM

1,531,270 Posts in 46,729 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.


Boyah Movie Night V: DØD SNØ IN FOUR MINUTES

Started by ME##, November 21, 2010, 09:52:11 AM

previous topic - next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Voting in Boyah's favourite weekly event.

Inception
7 (36.8%)
Dead Snow
12 (63.2%)

Total Members Voted: 17

Voting closed: November 26, 2010, 03:04:42 PM

Go Down

ikanaide

Quote from: Mercowskey, Liza on November 26, 2010, 04:04:47 PM
I'll see.  The download should be done in the next half hour.  Would 11:00 JST work better for you?  huhdoodame;

Yes. I am free until 12:30


ME##

Quote from: iCandy on November 26, 2010, 04:12:22 PM
Yes. I am free until 12:30


And the film is only ninety-one minutes long.  This works out perfectly for you.  happydood;

musica.cards

Does this mean that the movie would have to start sometime around 6 PST?
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Hippopo


ME##

Quote from: you   on November 26, 2010, 04:23:34 PM
Does this mean that the movie would have to start sometime around 6 PST?


19:00 PST doodhuh;
Quote from: Potty Moss on November 26, 2010, 04:25:13 PM
I thought the movie is starting at 9 MST? :O

Originally, but now it's eight.  n_u

ikanaide



musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

ME##

I just realised, iCandy must have done his conversion wrong.  It's already 09:37 there, so if I waited until 21:00 CST to start it it would still be 12:00 [I guess he thought I meant EST].   n_u

I'm sorry iCandy, there's something I want to watch at 20:00 my time.  I guess I could start it at 20:30, so it would be 11:30 JST.

18:30 PST
19:30 MST
20:30 CST
21:30 EST
and 02:30 UTC/GMT.   saddood;

Andria

David should use REAL time  baddood; not this fake stuff he keeps making up

ME##

Quote from: Echo on November 26, 2010, 04:41:28 PM
David should use REAL time  baddood; not this fake stuff he keeps making up


It's what I use.  I just don't convert JST to my time enough to have caught his misunderstanding.


I usually only convert between CET and CST often enough to do it in my head quickly enough. sillydood;

musica.cards

Is Me86 the only user capable of streaming the movie? Because, again, if we needed to, we could stream the movie at different times, possibly over the weekend.

Or:

Quote from: Mercowskey, Liza on November 26, 2010, 04:40:29 PM
I'm sorry iCandy, there's something I want to watch at 20:00 my time.

Can you record it?
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

ME##

Quote from: you   on November 26, 2010, 04:46:37 PM
Is Me86 the only user capable of streaming the movie? Because, again, if we needed to, we could stream the movie at different times, possibly over the weekend.

Or:
Can you record it?


I believe the default setting for Livestream is the log the show.

musica.cards

Quote from: Mercowskey, Liza on November 26, 2010, 04:47:45 PM
I believe the default setting for Livestream is the log the show.

Meaning that people who missed the original stream can watch a recording on their own time?
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

ME##

Quote from: you   on November 26, 2010, 04:50:24 PM
Meaning that people who missed the original stream can watch a recording on their own time?


I do believe so.

musica.cards

Quote from: Mercowskey, Liza on November 26, 2010, 04:51:25 PM
I do believe so.

Well that'd solve that problem. Will the URL to the stream be posted around the time the movie is supposed to start?
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Go Up