September 28, 2024, 08:28:10 AM

1,531,324 Posts in 46,731 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.


Yooouuutuuube sucks now

Started by musica.cards, November 18, 2010, 07:23:41 PM

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

musica.cards

It won't do that thing the audio anymore  >.<

Does anyone have any recommendations for videos that look good on Yooouuutuuube?
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

rdl

what is the audio thing my child

Cookie

I thought to myself the other day how recently youtube has improved. It takes almost no time to upload videos now.

??????

Quote from: Cookie on November 18, 2010, 07:24:49 PM
I thought to myself the other day how recently youtube has improved. It takes almost no time to upload videos now.
how long does it take?
it took me around 6 hours for me

Nyerp

he's not talking about youtube you braindead fuckfarts

http://yooouuutuuube.com/


musica.cards

Quote from: XLR on November 18, 2010, 07:24:21 PM
what is the audio thing my child

Each tile plays the audio of the original video, which creates a drippy effect (given Yooouuutuuube's format).
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Cookie

Quote from: Analysis Paralysis on November 18, 2010, 07:29:18 PM
how long does it take?
it took me around 6 hours for me

It took me about 25min for a 5 minute long 480p video.

I was impressed, it too use to take me 6 hours to put up a video.


musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Thyme

Quote from: [youlink=topic=52313.msg977115#msg977115 date=1290158611]
wat goonish


VEALS EVERYWHERE


Go Up