September 28, 2024, 03:19:13 PM

1,531,324 Posts in 46,731 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.


Lol Bronsen had to discipline me.

Started by Gambit17, April 29, 2007, 05:34:22 PM

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gambit17

FROM:      Knights of Hyrule BRONSEN      Add User to Friends List   Ã,·  Add User to Ignore List
SENT:    04-29-2007 12:08 AM   

Live Chat

I wanted to just send you a quick PM because I saw you discussing friend code sharing in Wii Sports Stadium a few days ago.

I have to remind you to please not discuss that stuff anywhere here...

Thanks.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TO:    Knights of Hyrule BRONSEN   
SENT:    04-29-2007 05:04 AM   
STATUS:     Not Yet Read    

Re: Live Chat

Yes Bronsen, I wholeheartedly apologize. I'm sorry for the inconvenience, and rule breakage. I promise it won't happen ever again sir, I give you my word.

Bronsen <3 me so much that he was worried that Ness would raep me.  china;

Solar and Lunar

Quote from: Gambit17 on April 29, 2007, 05:34:22 PM
FROM:      Knights of Hyrule BRONSEN      Add User to Friends List   Ã,·  Add User to Ignore List
SENT:    04-29-2007 12:08 AM   

Live Chat

I wanted to just send you a quick PM because I saw you discussing friend code sharing in Wii Sports Stadium a few days ago.

I have to remind you to please not discuss that stuff anywhere here...

Thanks.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TO:    Knights of Hyrule BRONSEN   
SENT:    04-29-2007 05:04 AM   
STATUS:     Not Yet Read    

Re: Live Chat

Yes Bronsen, I wholeheartedly apologize. I'm sorry for the inconvenience, and rule breakage. I promise it won't happen ever again sir, I give you my word.

Bronsen <3 me so much that he was worried that Ness would raep me.  china;


Sir? Lqtm...
No, I've never heard of that site. Yes, you are very cool for knowing about them. Yes, I will join as soon as possible. No, I'm not kidding. God, shut up already!

Gambit17

Quote from: Solar and Lunar on April 29, 2007, 05:35:17 PM
Quote from: Gambit17 on April 29, 2007, 05:34:22 PM
FROM:      Knights of Hyrule BRONSEN      Add User to Friends List   Ã,·  Add User to Ignore List
SENT:    04-29-2007 12:08 AM   

Live Chat

I wanted to just send you a quick PM because I saw you discussing friend code sharing in Wii Sports Stadium a few days ago.

I have to remind you to please not discuss that stuff anywhere here...

Thanks.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TO:    Knights of Hyrule BRONSEN   
SENT:    04-29-2007 05:04 AM   
STATUS:     Not Yet Read    

Re: Live Chat

Yes Bronsen, I wholeheartedly apologize. I'm sorry for the inconvenience, and rule breakage. I promise it won't happen ever again sir, I give you my word.

Bronsen <3 me so much that he was worried that Ness would raep me.  china;


Sir? Lqtm...


'Cause I'm so chivalrous.  gentleman;

[EDWRD]


Gambit17

Quote from: darkarrow52 on April 29, 2007, 07:10:34 PM
He really cares for you.  wub;


BRONSEN LOVES ME WITH HIS BIG HEART. DO NOT CAUSE STRIFE WITH BRONSEN'S MAN LOVE FOR ME. LUL

musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Gambit17


musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]


musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Gambit17

Quote from: some_person on May 02, 2007, 12:37:50 PM
Quote from: Gambit17 on May 02, 2007, 05:09:03 AM
Quote from: some_person on May 01, 2007, 02:29:08 AM
Ness? As in ness; Ness?


NessMAN yes;

And what is Bronsen afraid he will do? v;


BRONSEN KNOWS I'M A MAN. HE KNOWS THAT I CAN RAEP NESS AND HAVE A GOOD TIME WITH THE REST OF HIS BODY OLOL

musica.cards

Quote from: Gambit17 on May 02, 2007, 08:35:01 PM
Quote from: some_person on May 02, 2007, 12:37:50 PM
Quote from: Gambit17 on May 02, 2007, 05:09:03 AM
Quote from: some_person on May 01, 2007, 02:29:08 AM
Ness? As in ness; Ness?


NessMAN yes;

And what is Bronsen afraid he will do? v;


BRONSEN KNOWS I'M A MAN. HE KNOWS THAT I CAN RAEP NESS AND HAVE A GOOD TIME WITH THE REST OF HIS BODY OLOL

Shouldn't be a little more worried about himself? v;
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

superclucky

I left cuz I saw him there. He hates me so much. <3
kewns are smelly

Gambit17

Quote from: SuperClucky on May 04, 2007, 12:29:46 PM
I left cuz I saw him there. He hates me so much. <3


How could anyone hate you? fap;

Go Up