November 18, 2024, 08:31:46 AM

1,531,348 Posts in 46,734 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.

So, do you think Huelen will get some?

Started by JGE, September 06, 2007, 06:08:16 PM

previous topic - next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

egfdgfgb

No
8 (33.3%)
No
16 (66.7%)

Total Members Voted: 20

Go Down

JGE

http://forums.nintendo.com/nintendo/board/message?board.id=np_po&message.id=22798030

So, I was in the lunch line at my Uni's cafe right. So as I get a burger, my iPhone rings. As some of you know, my ringtone is a song from the game itself called "A New Venture". It is in my bag so, it rings over 10 seconds, and then I got it, answered the call, and put it in my pocket. A girl next to me asks "Isn't that one of the songs from the new Sonic game?" and I said yeah. She said she new it sounded familiar and we got to talking. It seems she is into history and she is a PC gamer herself. I invited her over to the gameroom as she is a regular, but I have never actually seen her before. Overall, it is interesting the kind of people you can meet on campus. She pre-ordered the game at the same store I did, so I will probably see her there when I pick it up. I would not mind seeing her again at all.......

BSS

tbtf

ME##

Rofl, no, his voice alone should be enough of a turn off for anybody.

JGE

Who is this LEIFX guy? Something tells me he goes here.

musica.cards

Quote from: ME86 on September 06, 2007, 06:11:42 PM
Rofl, no, his voice alone should be enough of a turn off for anybody.

His voice?
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Tomboh

Reasons why it's fake:

-It's a girl the he claims he's communicating with
-She likes sonic
-She's a Macfag
-She's an Irish person with a scottish accent
-She's an irish person AGAINST drinking

Put two and two together.

musica.cards

Quote from: Ohbotm on September 06, 2007, 06:15:05 PM
Reasons why it's fake:

-It's a girl the he claims he's communicating with
-She likes sonic
-She's a Macfag
-She's an Irish person with a scottish accent
-She's an irish person AGAINST drinking

Put two and two together.

objection;

She's a PC gamer.
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

musica.cards

ME##

Tomboh

Commander Fuckass

http://psnprofiles.com/TheMaysian][/URL]3DS Friend Code: 5086-5790-7151

BSS

Quote from: Ohbotm on September 06, 2007, 06:23:17 PM
He's in college.
LMAO.

I was going to assume something like 13 or 14, he sounds like this kid in my class.
tbtf

JGE

ME##

Quote from: BSS on September 06, 2007, 06:26:56 PM
LMAO.

I was going to assume something like 13 or 14, he sounds like this kid in my class.

You're thirteen or fourteen.  psyduck;

Go Up