October 02, 2024, 07:27:00 AM

1,531,325 Posts in 46,731 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.


i am a heroine

Started by musica.cards, April 12, 2012, 02:26:37 PM

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

silvertone

i am a herione. i haev the long arm of the law on my sideand i pick up hostages out of the criminal hands w/ my breasts. if you dont repost this comment on 10 other pages i will fly into your kitchen tonight and reinforce sexist stereotypes

Nyerp

Quote from: silvertoné on April 12, 2012, 02:59:13 PM
i am a herione. i haev the long arm of the law on my sideand i pick up hostages out of the criminal hands w/ my breasts. if you dont repost this comment on 10 other pages i will fly into your kitchen tonight and reinforce sexist stereotypes



thank you

faggot op didnt even try

don't let's

Quote from: silvertoné on April 12, 2012, 02:59:13 PM
i am a herione. i haev the long arm of the law on my sideand i pick up hostages out of the criminal hands w/ my breasts. if you dont repost this comment on 10 other pages i will fly into your kitchen tonight and reinforce sexist stereotypes

yes, YES!

musica.cards

Quote from: Fuck on April 12, 2012, 03:03:06 PM
thank you

faggot op didnt even try

so are we done with this now?
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

silvertone

Quote from: Fuck on April 12, 2012, 03:03:06 PM
thank you

faggot op didnt even try
i want to touch your face, i want to hold u

musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Go Up