November 15, 2024, 02:38:25 PM

1,531,348 Posts in 46,734 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.

Wow... I got my 1st ban on Nsider for spaming... -_-

Started by 6M69I69B9, May 24, 2007, 01:23:16 PM

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

CruelPleasure

Some people get like 17 bans before perma ban, me I have only got my friends account permad so I don't really know.

SBKT

Quote from: acisthebest on May 28, 2007, 08:27:02 AM
Some people get like 17 bans before perma ban, me I have only got my friends account permad so I don't really know.
Quit hacking accounts, and if you hack me, I'll find a way to fuck you up.

Most of it is guessing the password anyways.

CruelPleasure

Quote from: SBKT on May 28, 2007, 08:57:05 AM
Quote from: acisthebest on May 28, 2007, 08:27:02 AM
Quit hacking accounts, and if you hack me, I'll find a way to fuck you up.

Most of it is guessing the password anyways.
No he was just on at my house before the auto logout so I decided to spam up the arena board.

Rayquarian

musica.cards

I can't believe I wasn't banned from spamming up Power On on Saturday awesome;
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Reverse Psychology

Quote from: some_person on May 28, 2007, 09:18:55 PM
I can't believe I wasn't banned from spamming up Power On on Saturday awesome;
damn

musica.cards

[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Go Up