June 28, 2024, 02:47:47 AM

1,531,274 Posts in 46,729 Topics by 1,523 Members
› View the most recent posts on the forum.


ITT TALK LIKE ANOTHER USER

Started by Samus Aran, May 21, 2007, 06:42:04 PM

previous topic - next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Wrench

May 22, 2007, 06:12:10 PM #135 Last Edit: July 21, 2012, 04:29:44 AM by Tectite

Me either. I'm not complaining either. Don't think I want to see.  sweat;

Blaze-Senpai

I don't study any of you enough to care flower;

Solar and Lunar

HUNTER FANTROM: I feel left out!!!
No, I've never heard of that site. Yes, you are very cool for knowing about them. Yes, I will join as soon as possible. No, I'm not kidding. God, shut up already!

Kalahari Inkantation


V

Quote from: HUNTER FANTRON on May 22, 2007, 06:10:47 PM
V: post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post;  post;  post; post; post; post; post; lolol skbt dat b u


Why you have my name at the top?



LAWLZ: PENUS

SOLAR AND LUNAR: I LIEK HONEY BABIES...............................................YA..........................

Solar and Lunar

Quote from: V on May 22, 2007, 07:05:54 PM

SOLAR AND LUNAR: I LIEK HONEY BABIES...............................................YA..........................


Isn't that BABY HONEYS?...Just askin'...
No, I've never heard of that site. Yes, you are very cool for knowing about them. Yes, I will join as soon as possible. No, I'm not kidding. God, shut up already!

Kalahari Inkantation

May 22, 2007, 07:07:09 PM #141 Last Edit: July 21, 2012, 04:29:58 AM by Tectite
.

SBKT

Agh, my computer threw up rocks pressing buttons that tell me to do somethnig. I'm gonna go do it!

anus

No one's impersonated me yet.

GET TO IT.
dicks

musica.cards

Quote from: The Raven on May 22, 2007, 09:28:09 PM
No one's impersonated me yet.

GET TO IT.

I would rather not v;
[move]gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby baby gee gee gee baby [/move]

Samus Aran

Quote from: The Raven on May 22, 2007, 09:28:09 PM
No one's impersonated me yet.

GET TO IT.


BITCH BITCH BITCH BITCH

There, happy?

anus

dicks

ncba93ivyase

V: O lawd, is dat sum chikin?

Quote from: ncba93ivyase on June 18, 2014, 07:58:34 PMthis isa great post i will use it in my sig


anus

Quote from: Lawlz on May 22, 2007, 09:36:45 PM
V: O lawd, is dat sum chikin?

I lol'd. That's real funny.

Reminds me of how the 2 black people in our group went to Popeye's. One of them actually said, "Oooooooh Popeye's!"

Quote from: Kaz on May 22, 2007, 09:37:13 PM
Quote from: The Raven on May 22, 2007, 09:35:53 PM
Quote from: some_person on May 22, 2007, 09:30:12 PM
Quote from: The Raven on May 22, 2007, 09:28:09 PM
No one's impersonated me yet.

GET TO IT.

I would rather not v;

chiken

Quote from: Kaz on May 22, 2007, 09:35:12 PM
Quote from: The Raven on May 22, 2007, 09:28:09 PM
No one's impersonated me yet.

GET TO IT.


http://starcraft2.com/ http://starcraft2.com/ http://starcraft2.com/ http://starcraft2.com/

There, happy?

Sorry, I'm not starcraft.  caterpie;


TAKE OFF YOUR CENSORS  argh;

fine
dicks

Go Up