Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
January 18, 2018, 10:13:09 AM
1,513,567 Posts in 45,315 Topics by 1,062 Members
Latest Member: WilliamRog
Boyah Forums  |  General  |  The Arts  |  Music - What have your ears been tasting recently? 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages:  1 ... 890 891 892 893 [894] 895
Author Topic: Music - What have your ears been tasting recently?  (Read 260403 times)
ADX
Guff is Great!
Kewn Sympathizer
*


Do not blame Japan. Blame you. baddood;
Offline United States Male

RDX

Posts: 5,365
Quota: 0%
Doodthingocity: 10
Lüts: 143356.00

Windows 7

Firefox 49.0



Ignore
« Reply #13395 on: October 17, 2016, 03:22:42 PM »

i feel like enjoying travis scott beyond the radio makes me incredibly basic. but i cant help it.

at least i dont like that shit tier song where the guy just says words in different languages.

http://stereoday.com/travis-scott-way-back-2/
Logged
reefer
Manager
*


Offline Macedonia, The Former Yugoslav Republic of Female

xfollowthereaperx

Posts: 17,168
Quota: 1.11%
Doodthingocity: 13
Lüts: 30787.00

Windows NT 10.0

Chrome 54.0.2840.99


« Reply #13396 on: November 27, 2016, 12:15:25 AM »

merge this shit with last album downloaded
k
Logged

Video games beaten - hl2b.com
Movies seen - letterboxd.com
Books read - goodreads.com
antmaster5000
Secret Muslim
*


DwightDL
Offline Thailand Male

Strongbad007

Posts: 17,560
Quota: 5%
Doodthingocity: -27
Lüts: 241251.83

unknown

Chrome 54.0.2840.101



Ignore
« Reply #13397 on: November 27, 2016, 01:49:01 AM »

merge this shit with last album downloaded
k
THANK YOU forgotten moderator
nice new title

been listening to autechre a lot lately. real neato stuff
Recent Track: Someone Great - LCD Soundsystem
Logged

wag more
bark less
Big Goop
COR BLIMEY!
Dog in a Suit
*


Offline Male

feyd666

Posts: 9,256
Quota: 3.44%
Doodthingocity: 0
Lüts: 78908.00

Android

Webkit



Ignore
« Reply #13398 on: November 27, 2016, 05:33:49 PM »

I did recently (as in launch day) get Metallica's new album. I love it.

nah b
Logged

Alexis
Sympa
Christman



Online Canada Male

Thyme

Posts: 40,429
Quota: 5%
Doodthingocity: 31
Lüts: 160559.32

Linux (Ubuntu)

Firefox 50.0



Ignore
« Reply #13399 on: December 22, 2016, 09:06:30 AM »

dat new car bomb is some br00tal shit
Logged

the body is VERY important. words are just idk. dumb shit.
Travis
Guff is Great!
Drosophila
*


Offline United States Male

Trueballa21

Posts: 12,403
Quota: 1.11%
Doodthingocity: 25
Lüts: 40029.00

Windows NT 10.0

Firefox 50.0



Ignore
« Reply #13400 on: December 24, 2016, 04:44:11 PM »

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=jxE4_Jz34PU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=jxE4_Jz34PU</a>
Logged

reefer
Manager
*


Offline Macedonia, The Former Yugoslav Republic of Female

xfollowthereaperx

Posts: 17,168
Quota: 1.11%
Doodthingocity: 13
Lüts: 30787.00

Mac OS X

Safari 0.8.2


« Reply #13401 on: February 08, 2017, 04:03:58 AM »

merge this shit with last album downloaded
k
THANK YOU forgotten moderator
nice new title

been listening to autechre a lot lately. real neato stuff
i was admin, how the mighty have fallen,

Katatonia newest and Empire of the suns newest
Logged

Video games beaten - hl2b.com
Movies seen - letterboxd.com
Books read - goodreads.com
YPargh
Aracde Champion
Manager
*


I like sports.
Offline Bermuda Male

Your Posting Rival

Posts: 46,046
Quota: 5.67%
Doodthingocity: -104
Lüts: 105542.06

Android

Webkit


« Reply #13402 on: April 13, 2017, 05:16:52 PM »

Idk I like Gorillaz new songs

They make me feel alive
Logged

     Nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp. Nyerp nyerp, nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp? Nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp........nyerp nyerp nyerp nyerp. Nyerp nyerp nyerp nyerp. Nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp nyerp, nyerp.
Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo
Guff is Great!
Secret Muslim
*


Not Sid Was Here
Offline United States Male

NotSid

Posts: 20,242
Quota: 2.22%
Doodthingocity: 9
Lüts: 301009.63

Windows NT 6.3

Firefox 53.0



Ignore
« Reply #13403 on: April 23, 2017, 04:33:15 AM »

Idk I like Gorillaz new songs

They make me feel alive
god damn you sound like you work for the government
Recent Track: Tonight I'll Be Staying With You - Bob Dylan
Logged

ASSHOLE
ADX
Guff is Great!
Kewn Sympathizer
*


Do not blame Japan. Blame you. baddood;
Offline United States Male

RDX

Posts: 5,365
Quota: 0%
Doodthingocity: 10
Lüts: 143356.00

Windows 7

Firefox 52.0



Ignore
« Reply #13404 on: April 23, 2017, 08:36:48 PM »

kendricks new album is incredibly alright, reminds me of breath of the wild where like its like not that good
Logged
Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo
Guff is Great!
Secret Muslim
*


Not Sid Was Here
Offline United States Male

NotSid

Posts: 20,242
Quota: 2.22%
Doodthingocity: 9
Lüts: 301009.63

Windows NT 6.3

Firefox 53.0



Ignore
« Reply #13405 on: April 23, 2017, 11:44:53 PM »

love is good shit tho
Recent Track: Tonight I'll Be Staying With You - Bob Dylan
Logged

ASSHOLE
ADX
Guff is Great!
Kewn Sympathizer
*


Do not blame Japan. Blame you. baddood;
Offline United States Male

RDX

Posts: 5,365
Quota: 0%
Doodthingocity: 10
Lüts: 143356.00

Windows 7

Firefox 52.0



Ignore
« Reply #13406 on: April 23, 2017, 11:49:49 PM »

pride made me catch some feelings. i think i liked feel too.
Logged
ƕɾο
Christman



Offline Aruba

Hiro

Posts: 39,137
Quota: 4.67%
Doodthingocity: -564
Lüts: 45231.00

Windows NT 10.0

Firefox 53.0



Ignore
« Reply #13407 on: April 27, 2017, 05:39:41 AM »

idk I liked the whole thing quite a bit, not as good at tpab but man it is a sad album
Recent Track: No Tengo Dinero - Righeira
Logged

Alexis
Sympa
Christman



Online Canada Male

Thyme

Posts: 40,429
Quota: 5%
Doodthingocity: 31
Lüts: 160559.32

Mac OS X

Chrome 57.0.2987.133



Ignore
« Reply #13408 on: May 01, 2017, 04:46:33 PM »

i have a new waifu
she's French and her name is La Partition

https://unevenstructure.bandcamp.com/album/la-partition

thyme aoty so far
Logged

the body is VERY important. words are just idk. dumb shit.
antmaster5000
Secret Muslim
*


DwightDL
Offline Thailand Male

Strongbad007

Posts: 17,560
Quota: 5%
Doodthingocity: -27
Lüts: 241251.83

Windows NT 10.0

Chrome 58.0.3029.96



Ignore
« Reply #13409 on: May 11, 2017, 04:22:37 PM »

damn adult swim has cool as music

downloaded both their Ghostly Swim compilations and am rly digging them
Recent Track: Someone Great - LCD Soundsystem
Logged

wag more
bark less
Pages:  1 ... 890 891 892 893 [894] 895
Boyah Forums  |  General  |  The Arts  |  Music - What have your ears been tasting recently? « previous next »
    Jump to: